Data e postimit: 2014-08-20 15:25:10
Lexime: 2732
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: fejz-demiri@hotmail.com


1.Pasuria i përket atij që arrinë ta gëzojë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos iu frikëso atij që të sulmon por atij që pas shpine të tradhëton...tradhëtia vrettt pas shpinee !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Lumturia nuk është pasuria !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vidhet pasuria ,e jo mencuria !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Të Parët Tanë Të parët tanë trima Shumë kanë luftu Për të mirën tonë Për ty dhe mua Qe ta qojmë jetën Në lumturi Që lirinë ta gëzojë brezi i ri Kurrë të parët Mos ti harrojmë Por me nderi...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Për mua ky pushim ishte mjaft i veqantë sepse edhe sa i përket mësimeve edhe sa i përket kënaqësive dhe lumturisë unë pata mjaftueshëm . Dhjetori është muaji më i mirë , më i mrekullueshëm i vitit , muaji ku fëmijët gëzohen , muaji i...
Autori: Aleksander Aliaj · Lloji: Poezi personale · Tema: vetja ime
Personit qe shikon cdo dite ne pasqyre... Atij besoji me shume se askujt Ate duaje,adhuroje Per ate bej cdo gje q te jete i lumtur Ate respektoje deri ne piken e fundit Per ate mos u lodh kurre se lodhuri Ate mbroje me guxim e drejtesi Ate r...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...
Autori: Ema · Lloji: Poezi kolone · Tema: Emigrantet
Me nje çante te vogel mbi shpine Merr udhen dhe arratine Per te gjetur pasurine Per te humbur lumturine Po ku shkoni o djem te rinj Ne ket udhe pa fund pa krye Ju laget kemba Ju thahet goja U permend nena U permend baba U permend e dashura dh...
Autori: kasandra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjeegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet? ...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com